جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ایردراپ w coin آموزش دریافت توکن w-coin رایگان

این روزها همه جا صحبت از ربات‌های همستر کامبت و تپ سواپ است. تنها در چندماه اخیر، تعداد کاربران این ربات‌ها به‌طور چشمگیری رشد کردند و همه منتظر لیست شدن توکن‌‌ این پروژه‌ها هستند. در این مقاله از آکادمی گرانمایه، قصد داریم یک ربات جدید و کم‌تر شناخته شده را به شما معرفی کنیم. با استارت زدن این پروژه می‌توانید یکی از اولین کاربران این ربات باشید و تا زمان لیست شدن توکن‌ آن،‌ مقدار قابل توجهی از کوین‌های آن را جمع کنید. در ادامه، ربات W-Coin را معرفی کرده و نحوه کار با این ربات را آموزش می‌دهیم.

آموزش ویدیو شرکت در ایردراپ W-coin

لینک ربات w-coin

آموزش کار با ربات دبلیوکوین (W-Coin)

مشابه ربات‌های نات کوین، همستر و غیره، دبلیوکوین (W-Coin) نیز یک ربات استخراج ارز دیجیتال است که در آن با ضربه زدن به صفحه، امتیاز می‌گیرید. این امتیاز‌ها در نهایت تبدیل به پاداش می‌شود و در ایردراپ توکن پروژه سهیم می‌شوید.

برای شروع، از طریق یکی از لینک‌های زیر، وارد ربات W-Coin در تلگرام شوید و گزینه Start را بزنید.

لینک ربات دبلیو کوین با رفرال

بعد از استارت زدن ربات، یک منوی جدید با چهار گزینه زیر نشان داده می‌شود:

گزینه چهارم (How it works)، راهنمای بازی به زبان انگلیسی است. گزینه دوم (Join community)، لینک ورود به کانال پروژه در تلگرام و گزینه سوم (Twitter) لینک توییتر پروژه است که با کلیک کردن روی آن‌ها،‌ می‌توانید کانال‌های پروژه را دنبال کنید. برای ورود به بازی، گزینه اول یا Play را انتخاب کنید.

محیط ربات W-Coin تقریبا مشابه ربات‌های دیگر است. در وسط صفحه اول، تصویر یک دبلیو کوین را می‌بینید که با ضربه زدن به آن، سکه‌های ربات را دریافت می‌کنید.

مثل نات کوین، احتمالا این ربات هم قابلیت جوین شدن به کلن‌ (Clan) را خواهد داشت؛ اما فعلا این گزینه فعال نیست. 

یک ویژگی جالب ربات W-Coin این است که شما باید یکی از ۳ بلاکچین تون، سولانا و اتریوم را انتخاب کرده و در آن شبکه فعالیت کنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و از قسمت ‌‌Blockchain، یکی از ۳ شبکه تون، سولانا و اتریوم را به‌اختیار انتخاب کنید.

دقت کنید که فقط یک‌بار می‌توانید بلاکچین ربات را انتخاب کنید و امکان تغییر شبکه وجود ندارد. ممکن است ایردراپ دریافتی نیز بر اساس شبکه انتخاب‌شده باشد. ظاهرا W-Coin بر بسترهر سه شبکه راه‌اندازی خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی از کاربرد انتخاب شبکه در این ربات در دسترس نیست؛ اما اگر ایردراپ نهایی بر اساس شبکه انتخاب‌شده باشد، بهتر است یکی از شبکه‌های سولانا یا تون را انتخاب کنید. چون کارمزد شبکه اتریوم نسبت به دو شبکه دیگر، بسیار بالاست.

معرفی بخش‌های مختلف ربات W-Coin

ربات W-Coin از چهار بخش Mates، Tasks، Staking و Boost تشکیل شده است. در ادامه هر یک از بخش‌ها و کاربرد آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

Mates (دوستان): این بخش همان بخش رفرال ربات است. شما می‌توانید با دعوت کردن دوستان خود و افراد دیگر به ربات، پاداش بگیرید. پاداش اولیه دعوت هر نفر با اکانت تلگرام عادی ۲,۵۰۰ کوین، و پاداش اولیه دعوت هر نفر با اکانت تلگرام پریمیوم به ربات ۳۰,۰۰۰ کوین است. علاوه بر پاداش اولیه، ۱٪ از کوین‌های دریافتی نفرات نیز به شما تعلق می‌گیرد. ضمنا هر بار که سطح کاربری افراد دعوت‌شده ارتقا پیدا کند، پاداش مشخصی به شما تعلق می‌گیرد که از همین قسمت می‌توانید آن را دریافت کنید.

Tasks (تکلیف‌ها): مثل سایر ربات‌ها، در ربات W-Coin نیز تسک‌های مختلفی تعیین شده است که با کامل کردن آن‌ها، پاداش دریافت می‌کنید. تسک‌های W-Coin ساده هستند و اغلب آن‌ها در طول کار با ربات خودبه‌خود کامل می‌شوند. مثلا زمانی که بیشتر از ۱,۰۰۰ امتیاز جمع کنید، تسک Tap 1,000 Time کامل می‌شود و می‌توانید از این قسمت پاداش این تسک را دریافت کنید. سایر تسک‌ها شامل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه، دنبال کردن سایت همکاران پروژه و فعالیت در توییتر است.

Staking (استیکینگ): بخش استیکینگ یک بخش جذاب و منحصربه‌فرد در ربات W-Coin است که در ربات‌های دیگر دیده نشده است. در این بخش می‌توانید کوین‌های دریافت شده در طول بازی را سپرده‌گذاری کرده و سود دریافت کنید. فرآیند استیکینگ به این صورت است که شما کوین‌های خود را برای یک مدت مشخص در ربات قفل می‌کنید و تا زمان اتمام دوره قفل، حق برداشت کوین‌ها را ندارید. در پایان دوره قفل، کوین‌های خود را به همراه سود اضافه شده برمی‌دارید. در حال حاضر می‌توان کوین‌ها را در سه دوره ۳ روزه، ۷ روزه و ۱۴ روزه استیک کرد. سود این دوره‌ها به‌ترتیب ۲، ۷ و ۲۰ درصد است. یعنی اگر کوین‌های خود را به مدت ۱۴ روز استیک کنید، پس از ۱۴ روز ۲۰ درصد به کوین‌های استیک شده شما اضافه می‌شود.

Boost (ارتقا): قسمت بوست همان قسمتی است که از آن می‌توانید قابلیت‌های حساب کاربری خود را ارتقا بدهید. هرروز تا ۳ بار می‌توانید از قابلیت‌های رایگان Full Battery و Lucky Dice استفاد کنید. با انتخاب فول بتری انرژی شما دوباره به طور کامل شارژ می‌شود. با انتخاب قابلیت لاکی دایس تاس را می‌چرخانید و هرعددی که بیاید، به مدت ۱۰ ثانیه هر ضربه شما در آن عدد ضرب می‌شود. سایر قابلیت‌ها را می‌توانید با کوین‌هایی که به دست آورده‌اید خریداری کنید و امکاناتی مثل تعداد کوین در هر ضربه، محدودیت انرژی و غیره را ارتقا دهید. مثلا زمانی که کوین‌های شما به ۱۲۸هزار عدد برسد، می‌توانید ربات W-orker را خریداری کنید تا ربات به جای شما کوین‌ها را جمع‌آوری کند.

پیشنهاد می کنم اگر هنوز با بحث ایردراپ ها و مبلغی که احتمال داره برای شما واریز بشه آشنایی ندارید حتما صفحه مربوط به ایردراپ چیست را مطالعه کنید تا با سایر ایردراپ هایی که در این بازار به افراد داده شده است بیشتر آشنا شوید.

بخش اتصال کیف پول (گوشه بالای سمت راست) هنوز فعال نیست و احتمالا با نزدیک شدن زمان ایردراپ پروژه، این قابلیت نیز فعال خواهد شد.

تفاوت اصلی ربات دبلیوکوین با سایر ربات‌ها در قابلیت انتخاب شبکه بلاکچینی و بخش استیکینگ است. W-Coin به شما حق انتخاب می‌دهد که یکی از سه شبکه تون، سولانا یا اتریوم را انتخاب کنید. بخش استیکینگ نیز بخش منحصربه‌فردی است که برای اولین بار این ربات آن را برای کاربران فراهم کرده است تا علاوه بر جمع کردن کوین در داخل بازی، کاربران کوین‌ها را سپرده‌گذاری کرده و از آن‌ها سود منفعل کسب کنند. 

مطالب پیشنهادی: برای دریافت توکن های این ایردراپ به احتمال زیاد شما نیاز به نصب و فعال سازی ولت تون کیپر دارید، اگر هنوز تون کیپر را نصب نکرده اید، پیشنهاد میکنم آموزش نصب ولت تون کیپر را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

ربات دبلیوکوین (W-Coin) یک ربات تلگرامی استخراج ارز دیجیتال مثل نات کوین یا تپ سواپ است که با ضربه زدن به آن، کوین‌های پروژه را دریافت می‌کنید. این ربات تا ۸۰ درصد شبیه پروژه‌های قبلی است؛ اما ویژگی‌های جالبی دارد که آن را از سایر ربات‌ها متمایز می‌کند. در این ربات می‌توانید کوین‌هایی را که در طول بازی جمع می‌کنید، استیک کرده و از آن‌ها سود دریافت کنید. در مطلب بالا نحوه کار با ربات W-Coin را آموزش دادیم. دقت کنید که تضمینی برای دریافت توکن و ایردراپ در این پروژه‌ها وجود ندارد و شما صرفا باید به چشم یک سرگرمی به آن‌ها نگاه کنید. امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد. شما هم می‌توانید پرسش‌ها و نظرات خود را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. برای مشاهده آخرین ایردراپ های کریپتو می توانید به این صفحه از گرانمایه مراجعه کنید.

فرزین توفیق
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها